Onderhoud TV Platform 19-02-2025
Update 7:15
De change is succesvol afgerond.
Het is de planning om volgende week woensdag de update naar de nieuwe versie uit te voeren. Hierover volgt nog een bericht.
Origineel bericht
De update van ons TV platform op 5 februari is helaas niet gelukt, maar heeft ons voldoende data opgeleverd voor de tweede poging.
Deze vindt plaats op 19-2-2025 tussen 6:00 en 8:00. Tijdens dit tijdsblok zal het TV platform niet of verminderd beschikbaar zijn. Ook TV Gemist en opnames zullen hierdoor niet beschikbaar zijn.
Mediabox loopt vast tijdens afspelen opnames.
De afgelopen tijd hebben wij van meerdere klanten meldingen ontvangen dat opnames vast kunnen lopen tijdens het afspelen ervan. Na onderzoek hebben we een sterk vermoeden waar het probleem zit en we verwachten door deze update een deel van het probleem op te kunnen lossen.
Mocht u na de update nog steeds een probleem ervaren met het afspelen van opnames dan kunt u een mail sturen naar This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. met vermelding van het tijdstip en zender.
Belangrijk bij wit of zwart beeld na update.
Indien u na de update een volledig wit of zwart beeld ziet dan adviseren wij om de mediabox even 10 seconden van de stroom te halen en vervolgens weer aan te sluiten.
Dit doet u door het ronde stekkertje aan de achterkant eruit te halen. Na 10 seconden mag de kabel er weer in en zal de mediabox weer gaan werken.
Voorkomende problemen bij het gebruik van de Arris Mediabox
03-02-2025
Op woensdag 05-02-2025 zal er onderhoud verricht worden aan het TV Platform. Zie het onderhoudsbericht voor meer informatie.
20-01-2025
Helaas is gebleken dat er diverse acties ondernomen moeten worden op het TV platform om de storing op te lossen. Deze acties worden nu gepland en zo spoedig mogelijk uitgevoerd.
08-01-2025
Afgelopen september heeft onze TV leverancier een nieuwe update gelanceerd voor de Arris mediaboxen. Inmiddels is gebleken dat deze update problemen geeft tijdens het TV kijken dat kan variëren tussen stilstaand beeld, vastlopende gids, traag reageren tijdens het bedienen. Een stroomreset van de mediabox kan dit probleem tijdelijk verhelpen maar een permanente oplossing is het helaas niet.
Medio december heeft onze TV leverancier de oorzaak ontdekt in de software en werkt nu aan een oplossing. Wanneer deze oplossing beschikbaar is, is helaas nog niet bekend.
Onze excuses voor het ongemak.